Práce nebo brigáda, obojí férově.

Práce nebo brigáda, obojí férově.

  • Vyberte si směny
  • Zálohy
  • Doprava
  • Práce ihned
  • Ubytování
  • Benefity

VYBERTE SI Z AKTUÁLNÍ

Nabídky brigád

ZOBRAZIT KOMPLETNÍ NABÍDKU BRIGÁD

 

Náš příběh

O nás

THS CZ s.r.o. poskytuje komplexní služby v oblasti ekonomického poradenství, řízení lidských zdrojů a zajištění komplexního vedení jednotlivých sektorů. Pomáháme zákazníkům v řešení situací spojených s personálním obsazováním a rozvojem lidských zdrojů či momentální potřebou pracovních sil. Zajišťujeme komplexní outsourcing logistiky a distribuce. Poskytujeme pracovněprávní poradenství a pomáháme klientům posilovat firemní kulturu. Naším krédem je profesionální a etický přístup a cílem je maximální spokojenost našich zákazníků.

HLEDÁM<br>BRIGÁDU

HLEDÁM
BRIGÁDU

Možnost předvánočního, prázdninového i stálého přivýdělku.

1
HLEDÁM<br>PRÁCI

HLEDÁM
PRÁCI

Zaregistrujte se u nás a my Vám ji pomůžeme najít.

2
HLEDÁM<br>ZAMĚSTNANCE

HLEDÁM
ZAMĚSTNANCE

Najdeme Vám správné kandidáty a řešení šité na míru Vašim potřebám.

3

co nového v THS ?

Aktuality

Děkujeme za spolupráci v roce 2023,

přejeme vše dobré a mnoho úspěchů v roce 2024.

K dispozici jsme vám letos v našich kancelářích do pátku 22.12.2023. Otevírám opět 2.1.2024.

Několik rad

Jak začít rychle pracovat

Zavolejte nám na telefonní číslo +420 777 146 751, nebo vyplňte kontaktní formulář a požádejte o konzultaci.
Pokud hledáte brigádu, je to opravdu takto jednoduché…

Pokud se ucházíte o zaměstnání, doporučujeme další přípravu.

Nikdy se nehlaste na pracovní pozici, o kterou nemáte vážný zájem.
Na pohovor přijďte vždy včas. Předem si zjistěte možné dopravní spojení a jeho časovou náročnost. Pokud se v daném termínu nemůžete na pohovor dostavit, nebo pokud budete mít zpoždění, neprodleně telefonicky informujte personalistu a případně se domluvte na náhradním termínu.
Než se dostavíte k osobnímu pohovoru, je dobré zjistit si co nejvíce informací o firmě a obsazované pracovní pozici. Měli byste si také připravit odpovědi na obvyklé otázky kladené při pohovoru. Kopii vašeho životopisu vezměte pro jistotu vždy s sebou.

Jednou z často podceňovaných problematik je vhodná volba oděvu. Uděláte-li na hodnotitele dobrý první dojem, bude vám lépe naslouchat. Nepodceňujte proto volbu oblečení, přiměřenou pozici, o kterou se ucházíte. Zvláště na obchodní a manažerské pozice se mužům doporučuje zvolit oblek, ženám sukně či kalhotový kostým. Nedoporučuje se příliš vyzývavé oblečení, které působí vulgárním dojmem, či volba příliš výrazných barev. Jdete přeci prodat své znalosti a zkušenosti. Obecně se větší nároky na formálnost oděvu kladou u pozic v managementu, bankovnictví a ve finančních službách vůbec.

Před pohovorem si vypněte mobilní telefon.
Pozorně naslouchejte personalistovi, který s vámi vede pohovor. Neskákejte mu do řeči a na dotazy odpovídejte stručně a jasně. Vždy si nejdříve předem rozmyslete vaši odpověď.
Nikdy nekritizujte bývalého zaměstnavatele či kolegy. Buďte přirození, přiměřeně uvolnění a usmívejte se. Odpovídejte vždy pravdivě. Zkušený personalista pozná vaše zaváhání či nejistotu a pomocí kontrolních otázek i rozpory v odpovědích. A to vám kladné body rozhodně nepřinese.
Nebojte se zeptat na podrobnosti týkající se potenciálního zaměstnavatele, obsazované pozice a pracovní náplně. O téma odměňování a případných benefitů se zajímejte, až budete vyzváni. Předem si připravte odpověď na dotaz, jaký očekáváte plat.
V rámci přijímacího řízení můžete být podrobeni písemnému jazykovému testu. Někdy je požadován ručně psaný stručný životopis pro grafologický rozbor, případně psychologické testy či testy způsobilosti pro výkon určitého povolání. Při pohovoru se nevyhnete některým otázkám. Pokud se na tyto otázky připravíte, zvýší se Vaše šance při výběrovém řízení.
Počet kol výběrového řízení záleží na společnosti a charakteru obsazované pozice.

 

  • Co nám o sobě můžete říci? (držte se profesních informací o své osobě)
  • Jak probíhal Váš dosavadní profesní vývoj?
  • Jaké jsou Vaše silné a slabé stránky?
  • Jakou máte představu o pozici, na kterou se hlásíte?
  • Kde se vidíte profesně v časovém horizontu příštích pěti let?
  • Účastníte se přijímacího řízení i v jiné firmě?
  • Jaký byl důvod ukončení pracovního poměru v posledním zaměstnání?
  • Kdy můžete nastoupit?
  • Jakou máte představu o nástupní mzdě
  • Jste odolný/á vůči stresu?

Tímto Vám přejeme mnoho úspěchů při výběrových řízeních a těšíme se na případné osobní setkání.

Možnost plánování směn v závislosti na provozu a po dohodě s vedoucím pracovníkem.

Různé provozy mají různé podmínky, od jednosměnného až po třísměnný provoz. Podrobnosti ke konkrétní pracovní pozici Vám sdělíme na vstupním pohovoru.

  • možnost pravidelných týdenních záloh do výše 50 % výdělku
  • možnost individuálního přístupu v závislosti na pracovní morálce a pracovním výkonu

Není-li dohodnuto jinak, může ve výjimečných případech pracovník požádat o mimořádnou zálohu. Žádost o mimořádnou zálohu musí pracovník předložit zaměstnavateli minimálně dva dny předem. Maximální výše běžné zálohy činní 50% z odpracované částky. Záloha je vždy schvalována vedením společnosti. Mimořádnou zálohu lze vyplatit pouze oproti výkazu práce. Je-li v papírové podobě, potvrzeném podpisem a razítkem klienta.

Výplatní termín - 20. den v měsíci. Pokud připadne na sobotu, neděli nebo svátek, je výplatním dnem následující pracovní den. Mzdy se vyplácejí od 10.00 do 13.00. V dalších dnech je výplata možná pouze po předchozím objednání.

Výplaty na účet - mzdy jsou odesílány v den výplatního termínu, bankovní převod mezi bankami může trvat až 2 dny.

Pracovní výkaz - je dokument evidující množství provedené práce v daném měsíci u konkrétního klienta a je základem pro výpočet mzdy zaměstnance (a samozřejmě i záloh). 

Prohlášení poplatníka daně z příjmu - (růžový formulář) – slouží k uplatnění nároku na slevu na dani z příjmu. Daňové prohlášení může být podepsáno vždy v jeden měsíc pouze u jednoho zaměstnavatele. Prohlášení poplatníka daně je možné podepsat při uzavření smlouvy a platnost formuláře je jeden kalendářní rok, nedojde-li k rozvázání smlouvy před uplynutím roku. Každý další rok je nutné si daňové prohlášení v agentuře vyžádat a podepsat jeho pokračování a to nejpozději do 31. 1. každého roku. Pokud tak zaměstnanec neučiní, jsou mu zrušeny veškeré slevy na dani z příjmu.

Žádost o provedení ročního zúčtování záloh - v případě, že posledním zaměstnavatelem v kalendářním roce byla naše firma, nejste OSVČ, případně nemáte jiného souběžného zaměstnavatele, je možné požádat o přepočítání záloh na dani z příjmu a vrácení případného přeplatku. Žádost je nutné podat nejpozději do 15. 2. každého roku a doplnit všechny předchozí příjmy od předchozích zaměstnavatelů v daném roce. V případě odečtu dalších nezdanitelných částí základu daně (poskytnutí daru, příspěvky na pojištění apod.) je rovněž nutné dodat nejpozději do 15. 2. každého roku, jinak tyto částky nemohou být uznány. V případě vzniku přeplatku na dani, bude tento vrácen v nejbližším výplatním termínu po jeho zjištění.

Potvrzení pro zaměstnavatele - v případě že jste student, důchodce (starobní, invalidní částečný i plný), rodič na mateřské nebo rodičovské dovolené, uplatňujete slevu na dítě, nebo máte jiné zaměstnání apod., je nutné potvrzení o této skutečnosti doložit společně s pracovním výkazem, tzn. nejpozději do třetího dne následujícího měsíce. Pokud příslušná potvrzení nedoložíte, není možné uplatňovat jakékoliv slevy na dani kromě základní slevy na poplatníka a současně Vám bude strháváno zdravotní pojištění z výše minimální mzdy.

Pro zájemce je možnost poskytnout ubytování (i pro páry). Ubytovna má dvoulůžkové pokoje, wi-fi, 24 hodin ostrahu. Veškeré občanské vybavení (MHD, obchody, poliklinika, pošta, restaurace) v okolí ubytovny. Uchazeč musí splňovat tyto podmínky:

  • pracovat 5 dnů v týdnu
  • dodržovat dobrou pracovní morálku
  • dodržovat ubytovací řád

A protože jsou ubytovací kapacity omezené, kdo dříve pracuje, ten dříve bydlí…

jak vám můžeme pomoci ?

Naše služby

TEMPORARY HELP

TEMPORARY HELP

Dočasná pomoc či dočasné přidělování pracovníků na dobu určitou, výpomoc při nárazových akcích, ale i dlouhodobá spolupráce všude tam, kde potřebujete. Vhodné i v době dovolených, v případě nemoci či mimořádných zakázek.

Kontaktujte nás
RECRUITMENT

RECRUITMENT

Vyhledání nového zaměstnance probíhá na základě vzájemné konzultace a stanovení Vašich potřeb a požadavků na profil kandidáta. Představíme Vám pouze vybrané kandidáty, kteří uspěli při výběru.

Kontaktujte nás
OUTSOURCING

OUTSOURCING

Komplexní personální zajištění chodu daného úseku Vaší společnosti, např.:

  • recepce,
  • mzdové účtárny,
  • zpracování inventur,
  • marketingové a propagační akce,
  • personálního oddělení aj.

Kontaktujte nás
LOGISTIKA A DISTRIBUCE

LOGISTIKA A DISTRIBUCE

Poskytujeme outsourcing skladovacích služeb. Zajišťujeme provoz odd. logistiky a distribuce, především:

  • nakládka a vykládka kamionů,
  • manipulace se zbožím v rámci skladu,
  • provoz a obsluha manipulační techniky,
  • organizace skladu,
  • obsluha skladových a logistických technologií,
  • úklid pracovišť,
  • třídění obalových materiálů.

Kontaktujte nás
TRY & HIRE

TRY & HIRE

Nejste-li si jisti, jaký přínos bude z nově vytvořené pozice, či váháte nad vhodností kandidáta. Pracovník bude dočasně naším zaměstnancem, získáte tak čas na prověření a rozhodnutí o vhodnosti konkrétního kandidáta a tím snižujete rizika spojená s nesprávným výběrem. Do pracovního poměru pak přijímáte prověřené a zaškolené pracovníky.

Kontaktujte nás
Hledáte brigádu ?
Zavolejte nám: 777 146 751
Volejte Po - Čt: 09.00 - 17:00 Pá: 09.00 - 16:00